2017-03-12 09:33:24

1. ožujka 2017. u našoj je školi obilježen Svjetski dan matematike

U prostoru naše knjižnice 1. ožujka, od 11:30 do 13:05, pod vodstvom  profesorice Anite Karaban obilježen je Svjetski dan matematike. 

Učenici smjera agrotehničar  od 1. do 3. razreda,  iz podataka prikupljenih anketom , timskim su  radom izračunali prosječnu starost mehanizacije (oko 22 godine),  prosječnu raspoloživu snagu traktora  (koja se kreće od 0.26 kW do 10.5 kW s obzirom na obradivu površinu), izračunali su omjere: broj traktora u odnosu na broj stanovnika , broj traktora u odnosu na broj anketiranih gazdinstava i broj traktora u odnosu na broj anketiranih OPG-ova te prikazali podatke izražene u postotcima kružnim dijagramom.

  Sl. 1. Učenici D. Pelaić, M. Mrđa Đ. Cerančević i A. Karaban, prof.

   Sl. 2. T. Rohaček  i E. Žgela računaju prosječnu starost traktora

Sl. 3. Timski rad prvih, drugih i trećih razreda: D. Fruk, L. Barunčić, M. Đaković, D. Pelaić, M. Mrđa, Đ. Cerančević  

Sl.4. M. Đaković  i E. Žgela: pripreme za Svjetski dan matematike, dan ranije

Za plakat traktori , učenici D. Pelaić i M. Mrđa  vlastitim  su sredstvima ispirntali slike svojih traktora u boji (ni obilna kiša nije ih spriječila ).

Sl. 5. D. Crčić  sa svoja dva plakata: fotografije  traktora koji su bili najčešći u anketi (desno)  i njegovi crteži traktora (lijevo)

Podatke iz anketa razvrstavale su učenice 1. a razreda: Đ. Cerančević, E. Gelemanović. Najteži i najopsežniji dio posla obavile su: Lorena Barunčić, Tea Rohaček i Ena Žgela  iz 2. a razreda.

U poslijepodnevnoj smjeni u učionici br. 5, od 14:00 do 15:40, pod vodstvom profesorice Karaban učenici 3. c razreda  računali su broj traktora, broj kombajna  i ostale mehanizacije u odnosu na obradivu površinu. 

Sl. 6. Učenici  2. c razreda  L. Čordaš i L. Knežević  računali raspoloživu snagu traktora s obzirom na obradivu površinu,koristeći podatke iz tablice.

U prijepodnevnoj smjeni 1. razred agrotehničara –novi strukovni kurikulum računao  je prosječan broj učenika agrotehničara NSK–a  prema broju učenika osnove škole mjesta iz kojih dolaze. U grafikonu su dobivene podatke prikazali stupčastim dijagramom plave boje. U poslijepodnevnoj su smjeni učenici  1. razreda mehaničara poljoprivredne mehanizacije, nadopunili grafikon stupcima žute boje i pokazali prosječan broj mehaničara iz istih i nekih drugih mjesta .

Sl. 7. Učenici 1. c razreda I. Matić i A. Uvalić  

U poslijepodnevnoj smjeni u učionici br. 5, od 14:00 do 15:40, pod vodstvom profesorice Jasenke Augustinović učenici 2. d razreda Domagoj Džajić, Josip Livančić, Tonći Gotovac i Ivan Uvalić pripremali su Matematički burek i Matematičke kobasice; računali količinu te cijenu potrebnih sastojaka, marže te sve prikazali grafički.

Učenici 3. f razreda Josip Vranješević i Valentina Ramač  napravili  su Matematički buket.  

Sl. 8. Pod vodstvom profesorice Augustinović  priprema se jedinstveni  Matematički burek, Matematički buket  te Matematičke kobasice.


Poljoprivredno šumarska škola Vinkovci